Elämää niin kuin se on
sunnuntai 21. elokuuta 2011
Yksi jäi
Yksi pulla jäi miehellekin näistä Fazerin pakastepullista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti