Elämää niin kuin se on
lauantai 13. elokuuta 2011
Aamun valossa
Ihanaa, että aamulla ennen seitsemää on vielä näin valoisaa.
Oma aamupala.
Mies soittaa pienemmälle lapselle vanhaa Metallicaa puuroa odotellessa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti