lauantai 13. elokuuta 2011

Aamun valossa

Ihanaa, että aamulla ennen seitsemää on vielä näin valoisaa.


Oma aamupala.


Mies soittaa pienemmälle lapselle vanhaa Metallicaa puuroa odotellessa.

Ei kommentteja: