lauantai 13. elokuuta 2011

Kirpputorilla




Kirpputoreilla valokuvaaminen on yksi lempijutuistani.
Kaikkea ei voi saada, mutta usein kuvakin riittää.

2 kommenttia:

Kikka kirjoitti...

Kivoja kuvia sulla täällä, tulen varmasti toistekin :)

Sandy kirjoitti...

Kiitos, oikein mukava kuulla! Tervetuloa! :)