Elämää niin kuin se on
perjantai 12. elokuuta 2011
Perunoita
Lounaaksi lohta, perunoita ja parsakaalia.
Porkkanoitakin oli tarkoitus laittaa, mutten sitten jaksanutkaan.
2 kommenttia:
Anna kirjoitti...
Mahtavaa, että olet noin aikaansaapa! Alan heti seurata tätä :)
pe elo 12, 11:34:00 ap. UTC+3
Sandy
kirjoitti...
Kiitos, Anna! :)
pe elo 12, 11:47:00 ap. UTC+3
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
Mahtavaa, että olet noin aikaansaapa! Alan heti seurata tätä :)
Kiitos, Anna! :)
Lähetä kommentti