perjantai 12. elokuuta 2011

Perunoita


Lounaaksi lohta, perunoita ja parsakaalia.
Porkkanoitakin oli tarkoitus laittaa, mutten sitten jaksanutkaan.

2 kommenttia:

Anna kirjoitti...

Mahtavaa, että olet noin aikaansaapa! Alan heti seurata tätä :)

Sandy kirjoitti...

Kiitos, Anna! :)