Näin tämän tyttösen aiemmin tällä viikolla Oulun Paljekirppiksellä. En muista aiemmin nähneeni tällaista ja ensireaktioni oli, että onpas aika creepy. Nyt kun olen pidemmän aikaa kuvaa katsellut, on alkanut harmittaa, etten ottanut tätä mukaani. Tällähän on aivan ihanat kasvot! Tietäisikö joku enemmän tästä?
Olisipa vähän enemmän rahaa ja tilaa, niin ei sattuisi niin usein näitä vahinkoja. Siis että yritän olla järkevä ja jätän ostamatta löytöjä, joiden perään sitten myöhemmin haikailen. Voisi niitä sitten laittaa takaisin kiertoon, jos läheistä suhdetta ei synnykään.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti