perjantai 12. elokuuta 2011

Kahvitauko


Kahvitauko. Niitä tulee olemaan tässä blogissa paljon.

Pienempi lapsi nukkuu, isompi lapsi on isänsä kanssa mummulassa. Raivaan tämän olohuoneen pöydän, kunhan saan kahvin nautituksi ja vähän tätä blogia eteenpäin. Palasimme eilen kesälomareissulta appivanhempien luota ja tässä on vielä kaikki vähän levällään. 

Herkkuna välipalakeksi, joita oli tarkoitus ottaa evääksi matkalle. Suurin osa niistä jäi kuitenkin kotiin.

Ei kommentteja: