Elämää niin kuin se on
lauantai 13. elokuuta 2011
Tiskit
Jonkunhan se on taas tämäkin läjä selvitettävä.
Oi sitä päivää, kun meillä on keittiö, johon mahtuu astianpesukone!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti